خرید، فروش، رهن، اجاره، مسکن، ویلا، آپارتمان، تجاری، زمین با بهترین قیمت در ایزدشهر

ایزدشهر یکی از شهر های زیبا و لاکچری و توریستی مازندران است که جهت خرید و فروش و اجاره ویلا، آپارتمان، زمین و مغازه و ... یکی از بهترین گزینه است. آلودگی هوا،  شلوغی و ازدحام در شهرهای بزرگ باعث شده تا عده ی زیادی از مردم به فکر خرید ویلا در ایزدشهر باشند.

2 خواب
1 حمام
۷۸ متراژ
قیمت: 3,300,000,000

در میان شهرهای شمال، شهر ایزدشهر به دلیل داشتن جاده کنار گذر ساحل و جنگل و همچنین دسترسی آسان، سریع و نزدیک به امکانات رفاهی در اولویت از لحاظ خرید و فروش ملک می باشد. که این شهر توریستی را به یکی از زیباترین و سرشناس ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا محسوب می شوند و همین محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند.

اگر بدنبال خرید ویلاهای شیک با ارزان ترین قیمت در ایزدشهر هستید میتوانید از طریق وبسایت مسکن نت آگهی های فروش و خرید ویلا در ایزدشهر را دنبال کنید. شما می توانید انواع ویلا ها ساحلی و جنگلی و شهرکی را جهت خرید و فروش ویلا در ایزدشهر را دروبسایت مسکن نت مشاهده فرمایید.

خرید و فروش ویلا در ایزدشهر

خرید و فروش زمین در ایزدشهر

خرید و فروش آپارتمان در ایزدشهر

خرید و فروش مغازه در ایزدشهر

رهن و اجاره واحد تجاری در ایزدشهر

رهن و اجاره مغازه در ایزدشهر